Trobada Collège St. Agustin de Riaillé – Institut Castellbisbal

Durant aquesta segona meitat de curs els alumnes de l’optativa de francès de 2n d’ESO realitzaran activitats conjuntes amb alumnes francesos del Collège Saint-Agustin, de la localitat de Riaillé, prop de Nantes. L’objectiu d’aquestes activitats és establir contacte amb nois i noies de la mateixa edat que estudien castellà a França, i enriquir-se del contacte cultural i lingüístic entre ambdós països.

La primera activitat és un intercanvi de cartes, en la qual els alumnes es presenten, i parlen dels seus gustos. Seguidament hi ha previst enregistrar un vídeo de presentació de l’Institut. Finalment els alumnes es coneixeran en persona durant el viatge que els alumnes francesos tenen previst fer a Barcelona durant el mes de maig.

Les cartes de l’escola francesa ja han arribat al nostre Centre, i l’alumnat de l’optativa de francès està molt content de poder-les veure i començar a respondre.