Els alumnes de francès al mercat de Nadal de Perpinyà

Galeria de fotos de la sortida

El darrer 14 de desembre, els alumnes de francès de 4t ESO, 1r i 2n de batxillerat van fer una sortida a Perpinyà (França) per tenir contacte amb l’idioma i la cultura francesa.

Van sortir de l’institut a les 7 del matí i van començar el trajecte en autocar de dues hores fins a Perpinyà, parant mitja hora a una àrea de servei a l’Empordà. Un cop van haver arribat van disposar d’un temps per donar una petita volta pel centre de la ciutat abans de començar la visita guiada per la ciutat. En aquesta, van aprendre la història de la ciutat mentre que visitaven els diferents monuments d’aquesta.

Un cop acabada la visita, van disposar de temps lliure per menjar i visitar la ciutat. En aquest temps, els alumnes van optar per passejar pel mercat de nadal, i per entrar a les diferents botigues que hi havien. D’aquesta manera, van tenir un primer contacte amb el francès.

Cap a les sis de la tarda tarda, van posar rumb cap a Castellbisbal, per arribar a les vuit trenta de la nit.

Els alumnes van poder gaudir de l’ambient de la ciutat a més de les llums de Nadal.