Sant Jordi 2015

Actes de la Diada de Sant Jordi 2015

El dijous vinent 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, l’Institut Castellbisbal té previst organitzar diferents actes al llarg de la jornada.

A les 9.00 h els “cuiners” del centre ens presentaran les seves creacions en forma de pastís. Tots els participants podran explicar el seu pastís, fer un tast i votar el millor d’entre tots els candidats. Es donarà premi al més original i, evidentment, al més exquisit.

A les 11.20 h, a la sala d’actes del nostre centre, es farà entrega dels premis als guanyadors dels concursos literaris, artístic i dels concursos de fotografia matemàtica i moments de lectura.

A les 13.00 h tenim previst iniciar l’acte d’homenatge al nostre company i amic Joan Margarit Ribas, on diferents alumnes, exalumnes i professors retran un últim adèu al nostre professor de socials i història de l’art. La durada prevista és d’una hora aproximadament i l’espai de realització, l’auditori de Castellbisbal.

Aquest acte és obert a tota la comunitat educativa de Castellbisbal i a totes aquelles persones que han tingut una relació especial amb el Joan.