PROVES D’AVALUACIÓ DIAGNÒSTICA de 4t d’ESO

PROVES D'AVALUACIÓ DIAGNÒSTICA – 4t d'ESO

Els dies 10 i 11 de febrer els alumnes de 4t d'ESO del nostre Institut, al mateix temps que tots els estudiants de Catalunya d'aquest nivell, faran les proves d'Avaluació Diagnòstica, consistents en uns exàmens estandaritzats de les àrees de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Idioma Anglès i Matemàtiques. Per aquest motiu es modifica el seu horari lectiu: els alumnes entraran a les 09:00 del matí i dedicaran les dues primeres hores, fins a les 11:00 o 11:30 (segons la durada de cada prova) a la realització d'aquests exàmens. La resta de classes a partir de les 11:30 es faran amb normalitat. L'Institut informarà a les famíies més endavant del resultat d'aquestes proves.

La Direcció

Més informació sobre les proves:  ENLLAÇ