Proves d’accés

comunitat.gif Resultats obtinguts a les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà

El passat dia 7 de maig van tenir lloc les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà (CFGM) per a les persones que volen accedir a la formació professional de grau mitjà i no tenen el graduat en Educació Secundària Obligatòria.

Alguns alumnes de 3r, 4t d’ESO i força part de l’alumnat del PQPI van decidir participar a les proves.

Els resultats obtinguts han estat molt satisfactoris, ja que més d’un 90 % dels candidats han superat les proves que els permetran optar a una plaça de CFGM.

Malgrat que tothom no ha superat les proves, la Direcció i el professorat del centre volem expressar la nostra satisfacció i felicitar a tots els alumnes per l’esforç realitzat.

Desitgem que aquest petit èxit els obri nous camins i possibilitats en el seu procés formatiu i de creixement personal.

Recordeu que al blog del PQPI trobareu informació més detallada.