Projecte de síntesi d’Activitats Comercials

Dilluns, 4 de març, l’alumnat de segon curs d’Activitats Comercials va encetar el projecte de síntesi. Aquest projecte es desmarca de la simple creació d’una empresa privada; doncs anem a fer un treball més real, on potenciar els valors de l’economia social i solidària són claus. I com ho farem?
Gràcies a l’acompanyament i assessorament de Lesspurna, l’alumnat portarà a terme la simulació d’una cooperativa on han de prendre decisions per si mateixos i mateixes, ser responsables de la gestió social i dels resultats de la seva activitat, sempre amb el recolzament de l’equip docent del cicle formatiu d’Activitats Comercials.