Projecció del curt Crisàlide

El grup d’alumnes del nostre institut que l’any passat va elaborar el curt Crisàlide ha mostrat aquests darrers dies el resultat de la seva feina en diferents jornades relacionades amb el dol.

Així, han assistit a la Xerrada del Dol de l’Institut Callís, a Vic; a la Jornada d’Acompanyament del Dol i la Malaltia, a Lleida; i a la xerrada Cures Pal·liatives a la Societat del X Congrés de Cures Pal·liatives, a Tarragona. Ha estat una bona experiència per aquests alumnes, que han vist com la seva feina ha estat aplaudida amb entusiasme pel públic assistent.

Aquí teniu unes imatges dels diferents actes, i l’enllaç al curt, per si el voleu tornar a veure.