Premis batxillerat

Premis als millors expedients de batxillerat

El passat dijous dia 6 de novembre es van lliurar a l'Ajuntament els Premis als Millors Expedients de Batxillerat, uns premis que volen reconèixer les notes globals de batxillerat superiors a 9. Els alumnes que han assolit aquest mèrit, i que per tant han estat premiats, són Aida Mirabel, Judith Sánchez i Lluís Jiménez, alumnes que actualment ja estan a la universitat cursant els estudis respectius.

Aquest esforç està reconegut amb beques de 250, 500 i 750 € que de ben segur seran un bon ajut i incentiu per continuar formant-se.

Molta sort en la vostra nova etapa!