Premi Domènec Font

Enhorabona, Joel!

L’alumne de 2n de batxillerat Joel López Espuña ha estat un dels finalistes del Premi Domènec Font en Comunicació al millor treball de recerca de batxillerat de Catalunya en aquest àmbit, premi convocat en segona edició per la Universitat Pompeu Fabra.

A l’acte de lliurament dels premis, el passat divendres 25 d’abril, el degà de la Facultat de Comunicació va explicar què significava ser finalista en aquests premis, o millor dit, què s’havia valorat dels treballs que havien arribat a la final, i vull traslladar el seu missatge als nostres alumnes que en les setmanes vinents començaran els seus TdR. En F. Xavier Ruiz Collantes va parlar de constància, rigor, i, sobretot, de la voluntat de superar-se a si mateix. Altres paraules que van sortir durant l’acte van ser creativitat, originalitat i preocupació formal (escriure bé). Penso que són les claus per fer un bon treball de recerca.

Mercedes Núñez