Obertura de la biblioteca

L’IES obre la seva biblioteca a les tardes

Amb la voluntat de poder ajudar els nois i les noies de Castellbisbal en les seves tasques escolars i al mateix temps optimitzar els recursos de què disposa el nostre centre, a partir d’avui, dia 2 de març, la biblioteca de l’institut romandrà oberta també a les tardes per tal que l’alumnat pugui utilitzar-ne el material i els recursos disponibles per fer treballs o deures, estudiar, llegir, buscar informació per internet, etc.

L’horari de la biblioteca a les tardes serà de 16 h a 19 h de dilluns a dijous dins les setmanes lectives.

Des de l’institut esperem que aquesta iniciativa tingui bona acollida i sigui una millora per a tothom.