Mobilitat ERASMUS+ a Munic

Dos alumnes del PFI en Comerç i Atenció al Públic de l’institut properament viatjaran a Munich per realitzar pràctiques d’empresa. El programa, finançat per la Unió Europea a través d’una beca Erasmus+ i impulsat des de la Fundació Barcelona FP i l’Institut Castellbisbal també inclou una formació cultural i lingüística pels alumnes seleccionats. Aquí podem veure tots els alumnes que faran aquesta mobilitat juntament amb les seves famílies i els docents representants de tots els instituts participants. Durant aquesta primera trobada, ens vam conèixer i vam compartir les nostres experiències i neguits. Estem molt contents i emocionats de poder participar d’aquest projecte!