Mediadors

comunitat.gif Trobada d’alumnat mediador 2013

El passat dimecres 8 de maig vint-i-vuit alumnes mediadors del nostre institut van participar en una  trobada d’equips de mediació d’instituts de Ripollet, Barberà del Vallès, Rubí, Sant Cugat, Terrassa i Castellbisbal que es va celebrar a l’Escola Municipal de Música “Victòria dels Àngels” de Sant Cugat i que va reunir 200 mediadors.

Creiem que vam aconseguir l’objectiu de la trobada: conviure  amb d’altres alumnes mediadors per poder conèixer-nos i aprendre els uns dels altres.

Aquest curs, després de veure uns  audiovisuals sobre el ciberbullying, vam reflexionar en grups on estaven barrejats els alumnes de tots els centres. Més tard, vam poder participar en  dos tallers, que dinamitzaven alumnes.

Nosaltres vam preparar els tallers:

• “Namasté” (ioga en parella).
  • “Iguals/diferents”(jocs per conèixer-nos).

Va ser un dia força intens, que va acabar com cada any amb una foto de grup.

Enllaç a la galeria d’imatges de la trobada

C. Engràcia Blesa
Coordinadora del Servei de Mediació