Mediació

noticia.gifTrobada d’alumnat mediador 2011

El passat dijous 5 de maig, 32 alumnes mediadors del nostre institut van participar en la trobada d’equips de mediació dels instituts de Ripollet, Rubí, Sant Cugat i Castellbisbal que es va celebrar a l’Escola Municipal de Música Victòria dels Àngels de  Sant Cugat i que va reunir 230 mediadors.

Aquest any la trobada ha estat de tot el dia i vam aprofitar per dinar junts.

Va  ser  un dia força intens, que va finalitzar amb un diploma per a cadascú i una foto de grup al pati de l’Institut.

Podeu llegir tota la informació d’aquesta trobada i veure les fotos que vam fer a Notícia completa.

Vam veure una representació teatral de replanteig, El locutori, i els actors, després d’actuar, ens van demanar l’opinió per “millorar” la seva actitud en relació amb el conflicte escenificat.

També vam participar en els tallers que cada institut oferia: n’hi havia tretze. Nosaltres vam aportar dos tallers:

• "Namasté" (ioga en parella), que van dinamitzar els alumnes Dídac Galera, Sonia Arjona, Cèlia Anducas, Nieves Hernández i Manel Zaragoza.
  • "Iguals/diferents" (jocs per conèixer-nos), dinamitzat per Laura Palomino, Mar Fernández, Aina Pastallé i Toni Arjona.

Les professores acompanyants, la Rosa Barcelona i l’Engràcia Blesa, són dues professores de l’equip de mediació de l’Institut