Mediació

comunitat.gif Trobada d’alumnes mediadors 2012

El passat dimecres 16 de maig vint-i-tres alumnes mediadors del nostre institut van participar en una  trobada d’equips de mediació dels instituts de Ripollet, Barberà del Vallès, Taradell, Rubí, Sant Cugat i Castellbisbal que es va celebrar a l’Escola Municipal de Música “Victòria dels Àngels” de  Sant Cugat i que va reunir 280 mediadors.

Creiem que van aconseguir l’objectiu de la trobada: conviure  amb altres alumnes mediadors per poder conèixer-nos i aprendre els uns dels altres.

Després de veure uns  audiovisuals que va crear per a l’ocasió cada institut, els alumnes van poder participar en  dos tallers, dinamitzats pels mateixos alumnes de cada centre.

Nosaltres vam aportar un conte sobre la mediació que més endavant us presentarem i dos tallers:

• “Namasté” (ioga en parella)
  • “Iguals/diferents”(jocs per conèixer-nos)

Va ser un dia força intens que va finalitzar amb un diploma per a cadascú i una foto de grup.

Podeu veure més fotos aquí!

mediacio1.jpg