Mediació

Darreres notícies dels mediadors

Ja s’ha acabat la formació d’alumnes mediadors que hem fet durant el primer trimestre els dilluns a la tarda de 15.30 a 17.00 hores. Ens queda per fer una sortida per enllestir la formació el 30 d’abril  en la qual compartirem experiències amb altres mediadors d’altres instituts.

Com a formadora l’experiència ha estat per mi molt profitosa i vull agrair als divuit alumnes dels cursos de 2n i 3r d’ESO que han assistit l’esforç que han realitzat.

A partir d’ara comptarem amb els següents nous alumnes mediadors:

• Laura Jou 2n A
  • Ainhoa López 2n A
  • Andrea Carolina Lorenzo 2n A
  • Melina Hernández 2n A
  • Marina Prieto 2n A
  • Natalia San Nicolás 2n A
  • Laia Vidal 2n A
  • Ayman Al Assbahi 2n B
  • Anna Grima 2n B
  • Carolina Abad 3r A
  • Marina Clapés 3r A
  • Delia Martínez 3r A
    •  Marta Pérez 3r A
    • Alicia Almeida 3r B
    • Laura Carrión 3r C
    • Paula Fernández 3r C
    • Ariadna Mallol 3r C
    • Cristina Navarro 3r C

Aprofito per desitjar a tota la comunitat educativa el millor per les properes festes i nou any.  I recordar-vos una cita d’Aldous Huxley:
    "Existeix al menys un racó de l’univers que pots millorar, i és tu mateix."

Engràcia Blesa
    Coordinadora del Servei de Mediació