L’Institut participa en un projecte internacional e-Twinning

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut hem treballat durant aquest tercer trimestre en el projecte Peaceful teenagers with healthy bodies. Es tracta d’un projecte internacional amb alumnes de d’Hungria, Itàlia i Turquia.
En aquests tipus de projectes, professors i alumnes de diferents països i cultures col·laboren en un entorn digital i aprenen junts. El nostre objectiu amb aquest tipus de projectes és que el nostre alumnat aprengui d’una forma amena mitjançant un treball cooperatiu incloent l’ús de les eines digitals. També elaboren productes cooperant amb els altres països socis utilitzant la imaginació i la creativitat i millorant les habilitats lingüístiques dels alumnes.