Lectura teatralitzada

El passat divendres 2 de febrer, l’alumnat de 1r A de l’ESO va realitzar una lectura teatralitzada d’una obra amb la finalitat de treballar la comprensió lectora i l’entonació. Aquesta activitat es va fer dins de l’hora de lectura. La van estar preparant durant successives setmanes uns 10 minuts cada sessió. Més enllà de limitar-nos a llegir-la en veu alta, la vam voler representar. L’alumnat es va implicar en la posada en escena. No només van portar atrezzo, sinó que també en van elaborar. El resultat va ser positiu i van manifestar la voluntat de repetir l’experiència. A més, l’obra era divertida i s’ho van passar molt bé!