L’alumnat PFI participa en el llançament de la Targeta Compradors Castellbisbal

Aquest passat dilluns 17 d’octubre l’associació de Botiguers i Serveis de Castellbisbal (BiSCA) juntament amb el servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castellbisbal van engegar la campanya de difusió i llançament de la Targeta Compradors Castellbisbal. Tan sols en el primer dia de llançament la iniciativa ha aconseguit 117 socis.
Alguns dels alumnes PFI de comerç i atenció al client del nostre institut van participar, de manera voluntària, en la campanya informant en què consistia la iniciativa, dels avantatges de la targeta i com donar-se d’alta com a client. Aquesta iniciativa vol fomentar el comerç local del municipi fidelitzant els clients. Es tracta d’acumular euros virtuals a les botigues on els clients han comprat i/o han consumit serveis perquè finalment puguin obtenir descomptes en les properes compres.
Alhora el projecte ha permès als nostres alumnes posar en pràctica, de forma vivencial i en el seu entorn més immediat, els seus coneixements sobre comerç i atenció al públic.
Les persones interessades a adquirir la targeta podran, durant les dues properes setmanes, dirigir-se als diferents punts habilitats per BiSCA i l’Ajuntament de Castellbisbal. També les podran trobar als diferents comerços que participen en aquesta campanya: Bonarea, Sabateria l’Artesà, La Gata i el Belitre, Calçats Nuuk, La Barretina, Òptica Castellbisbal, El Capritxet, Joieria Puig Alsina, Inforsoft, Calaix de l’Àvia, Queviures35 i Restaurant Cal Pupinet.