L’alumnat de Món Clàssic presenta el “Taller d’escriptura a l’antiguitat”

Els estudiants de primer de Batxillerat de l’assignatura de Món Clàssic han inaugurat una interessant exposició al vestíbul de l’institut. Amb el nom “Taller d’escriptura a l’antiguitat”, aquesta mostra transporta els visitants a un viatge en el temps per explorar els diversos suports d’escriptura emprats a Grècia i Roma.

Durant les últimes setmanes, els joves han experimentant amb materials com el papir, les tauletes de cera i el fang. Amb habilitat i dedicació, han recreat alguns dels grafits més famosos de Pompeia, oferint una visió vibrant de la vida quotidiana en aquella antiga ciutat romana.

Aquesta exposició no només reflecteix l’interès i la curiositat dels alumnes pel passat, sinó també la seva destresa i creativitat en la recreació d’aquest període històric fascinant.

Us convidem a tots a visitar aquesta exposició que, sense dubte, ens transportarà a una època llunyana plena de misteri i saviesa.