Intercanvi

Intercanvi amb Anglaterra

Amb molta il·lusió estem preparant l’intercanvi amb alumnes d’Anglaterra. El mes de juny vinent un grup d’alumnes nostres de 1r de Batxillerat viatjaran a Anglaterra per estudiar durant una setmana a un institut anglès. Aniran a les mateixes classes que qualsevol alumne de batxillerat, la qual cosa considerem una gran oportunitat.

En el nostre projecte de millora volem donar impuls a les llengües estrangeres i aquesta és la millor manera, una setmana d’immersió.

Gràcies als contactes establerts arran del projecte Comenius, la visita a aquesta escola és gratuïta.

En aquests moments ja tenen tots  les seves parelles i comencen els contactes.

Patricia Martínez