Intercanvi de francès 3r ESO

Els alumnes de francès que participen a l’intercanvi amb el Collège Benjamin Malossanne de Saint-Jean-en-Royans ja estan a punt per marxar aquest divendres 9 de desembre cap a França. Durant aquesta estada d’una setmana, a part de compartir temps amb les seves parelles, també faran diverses visites, com ara la de Lió, la de Romans-sur-Isère, on seran rebuts a la Cité Scolaire Albert Triboulet, o la de Tournon-sur-Rhône, on faran una degustació de xocolata a la Cité du Chocolat de Valrhona. A més, a la mateixa població de Saint-Jean-en-Royans, visitaran una granja on s’elabora formatge, que també podran tastar.

Els alumnes han començat ja a elaborar un diari de viatge on ens explicaran aquesta experiència. Aquí els teniu treballant en la presentació que hauran de fer a la Cité Scolaire Albert Triboulet.

preparant_intercanvi2preparant_intercanvi1