Intercanvi

Intercanvi de francès Ins. Castellbisbal – Collège Benjamin Malossane

L’Institut Castellbisbal té com a un dels objectius de centre promoure l’aprenentatge i la millora del coneixement de llengües estrangeres entre l’alumnat. En aquest sentit es promou cada any la presentació d’alumnes a proves oficials de certificació dels nivells A2, B1 i B2 tant en anglès com en francès, i s’organitzen estades a l’estranger per afavorir la posada en pràctica i consolidació dels continguts adquirits a l’aula.

Dins d’aquestes activitats, enguany els alumnes de francès de 3r d’ESO realitzaran un intercanvi amb alumnes de la mateixa edat del Collège Benjamin Malossane de Saint-Jean-en-Royans, una petita localitat situada prop de Grenoble, a la regió de Rhône-Alpes. L’intercanvi es realitzarà entre els dies 10 i 17 de desembre. Els nostres alumnes s’allotjaran en famílies franceses i hi passaran un cap de setmana, la qual cosa els permetrà gaudir d’una bona immersió lingüística. D’altra banda, els alumnes francesos ens visitaran entre els dies 28 de gener i 4 de febrer de 2016 en les mateixes condicions.

Aprofitant sinergies aquesta activitat es realitza conjuntament amb l’Institut Lluís de Recasens de Molins de Rei, la qual cosa permet optimitzar recursos i treballar col·laborativament.