Inici curs

Activitats d’acollida dels alumnes. Curs 2010-2011

Amb l’objectiu de fer l’acollida dels alumnes en aquest inici de curs i presentar-ne els diferents aspectes organitzatius els dies 7 i 8 de setembre els alumnes queden convocats de la manera següent:

Dimarts, 7 de setembre – Hora: 09.00 h

1r ESO Trobada amb els tutors al vestíbul de l’institut. Distribució dels alumnes en grups tutoria. Acompanyament dels alumnes a la seva aula tutoria.
2n, 3r i 4t ESO
2n Batxillerat
Alumnes amb matèries pendents: proves de recuperació i de nivell

Dimecres, 8 de setembre – Hora: 09.00 h

1r ESO Activitats d’acollida a les aules tutoria.
2n ESO Rebuda al gimnàs. Distribució dels alumnes en tutories.
3r ESO Rebuda a la zona porxada al costat de la biblioteca. Distribució dels alumnes en tutories.
4t ESO Rebuda a la zona porxada al costat de les pistes. Distribució dels alumnes en tutories.
Batxillerat Rebuda a l’aula 1.11 (sala d’actes)
Cicle formatiu Rebuda a la biblioteca