Informàtica

Sortida dels alumnes de Cicle Formtaiu a la Facultat d’Informàtica de Barcelona

El grup de 2n de SMX (cicles formatius) de l’Institut ha realitzat una sortida a la Facultat d’Informàtica de Barcelona. Els alumnes han pogut veure de prop la vida universitària. Durant la visita, una associació anomenada Tecnologia per a Tothom (TxT), nascuda a la mateixa facultat, va presentar l’exposició “Tecnologies i Cooperació per al Desenvolupament”, on van exposar els problemes ètics de l’e-waste (residus electrònics).

Després de l’exposició els alumnes van poder visitar el museu de la Facultat amb una visita guiada d’un estudiant de la facultat. El museu conté un itinerari per la història de la informàtica, i molts ordinadors i aparells electrònics molt antics. Va ser molt interessant poder veure i tocar l’evolució de la tecnologia fins als nostres temps.