INFORMACIONS INICI DE CURS

Informacions inici de curs 2012-2013 i recuperacions setembre

Benvolguts senyors,

L’equip de professores i professors de l’Institut Castellbisbal us volem donar la benvinguda al nou curs escolar 2012/13 alhora que volem comunicar-vos dades referents al funcionament del curs.

INICI DE CURS

1 ESO
Les activitats lectives començaran el dia 12 de setembre per a tots els alumnes de 1r d’ESO . Els dos primers dies, 12 i 13 de setembre , es faran activitats d’acollida. L’horari del dimecres dia 12 i dijous 13 serà de 9h. a 13.30h.

RESTA DE L’ESO
Les activitats lectives començaran el dijous dia 13 de setembre de les 9h a les 13:30h

BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS
L’inici de les activitats lectives serà el dijous dia 13 de setembre de 11:30h. a 13.30h.

Aquest dia cal que tots els nois i noies portin un mínim de material (folis, bolígraf, llapis, goma,…) per tal de poder començar a treballar.

QUESTIONS GENERALS

REUNIÓ  1r ESO
Us convoquem el dijous dia 6 de setembre a les 18:30h. a una reunió de pares i mares al gimnàs per informar-vos del funcionament de l’Institut, del currículum de l’ESO i de totes aquelles qüestions que us puguin interessar. Atès que és el primer any que el/la vostre/a fill/a és a l’Institut és molt important que assistiu a aquesta reunió i aclariu tots els dubtes que pugueu tenir.

Una vegada que hagi començat el curs, cap a final d’octubre, hi ha prevista una reunió de pares i mares amb el tutor o tutora de cada grup. Rebran una convocatòria per escrit per a aquesta reunió.

MARC HORARI CURS 2012-2013
Aquest curs com a novetat comencem la jornada compactada i això implica que l’horari serà de 8:00 a 14:30 de dilluns a divendres.

MENJADOR
El servei de menjador es mantindrà a partir de les 14:30h per facilitar als alumnes la possibilitat de dinar en una hora raonable.

AGENDA
Us recordem que el Centre proposa a tots els alumnes un model únic personalitzat d’agendes. L’AMPA la regalarà als seus socis, i a partir del 12 de setembre es posaran a la venda al mateix Institut, per a la resta d’alumnes. Per tant us demanem que no en comprin de cap altre model.

Finalment també us volem recordar que el Centre no es fa responsable dels objectes personals dels alumnes (telèfons mòbils, diners, MP3, etc.) i per tant recomanem que els deixin a casa, és la millor manera d’evitar problemes.

RECUPERACIONS ESO

Convoquem a tots aquells alumnes amb matèries pendents els dies 4 i 5 de setembre segons l’horari que es detalla a continuació. Els recordem que és imprescindible que els alumnes portin la feina d’estiu proposada per recuperar.

Dimarts 4 de setembre
 8.00 Ciències de la Naturalesa (1r i 2n d’ESO) / Biologia i Geologia (3r i 4t d’ESO)
 9.00  Català
10.00 Socials
11.30 Anglès
13.00 Tecnologia

Dimecres 5 de setembre
 8.00 Castellà
 9.00  Informàtica, Llatí, Física i Química (3r i 4t d’ESO)
10.00 Educació Física
11.30 Matemàtiques
13.00 Ciutadania, Educació Cívico Ètica, EVP i Música

RECUPERACIONS  BATXILLERAT

Convoquem a tots aquells alumnes amb matèries pendents els dies 4 i 5 de setembre segons  l’horari que es detalla a continuació:

Dimarts, 4 de setembre
De 8 a 9.30         ANGLÈS / QUÍMICA / FRANCÈS
De 10 a 11.30     CATALÀ / ECONOMIA / CMC
De 12 a 13.30     FILOSOFIA / LLATÍ / GREC

Dimecres, 5 de setembre
De 8 a 9.30      MATES CT i MATES CS
De 10 a 11.30  CASTELLÀ / HISTÒRIA MÓN CONT.
De 12 a 13.30  FÍSICA / BIOLOGIA / ECO EMPRESA
13.30 h. Exàmens que no s’han pogut fer en els blocs anterior d’alumnes amb +6 matèries pendents

Maria Fernández Fernández
Castellbisbal, juliol de 2012