Idiomes

Reconeixement oficial d’idiomes

Seguint les indicacions del Govern de Catalunya, que ha establert com a objectiu per 2013-16 “Millorar la competència lingüística i comunicativa de l’alumnat (..)” i en la línia dels Objectius i Indicadors Lingüístics Europeus, segons els quals “Com a mínim el 50% dels joves de 15 anys hauran d’obtenir un nivell B1 (..)”, l’Institut Castellbisbal promou entre els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat l’assoliment del nivell corresponent i la obtenció d’una titulació oficial. Aquest curs més de 20 alumnes estan obtenint aquest nivell B1 o B2 en Anglès. Des del departament els volem felicitar.

Patricia Martínez
Cap d’Àrea d’Anglès