Guanyadors imatge del mes – octubre, novembre i desembre

Enhorabona als participants que van identificar i van donar resposta al Concurs de la imatge del mes d’octubre, novembre i desembre.

La millor resposta d’octubre ha estat considerada la de Daniel Ayllón 2n ESO D:
“El que hi veig és una científica examinant una substància a ull nu. Crec que és la imatge del més perquè la científica especialitzada en química que hi surt a la imatge és l’estatunidenca Frances Howard Arnold, que el dia 3 d’octubre d’aquest any va obtenir el premi Nobel de química per la seva investigació de l’evolució directa dels enzims, que és una proteïna que representen una part essencial de la vida. Ella ha sigut la cinquena dona que ha aconseguit aquest premi de sde l’any 1901. Frances va néixer el vint-i-cinc de juliol del 1956 i actualment treballa de professora a l’Institut de Tecnologia de Califòrnia. El seu pare és el físic William Howard Arnold.”

Raquel Ramos Terribas 1 batx
Paula Balaguer 2n ESO
Berta Ribas López 1r ESO
Julián Agustín González Prieto 2n ESO

La millor resposta del mes de novembre queda atorgada a Raquel Ramos Terribas 1 Batx C:
“A la imatge es pot veure una noia feminista. El 25 d’aquest mes es ” celebra” el dia internacional de la no violència contra la dona. Es va escollir aquesta data en commemoració de les tres germanes Mirabal que van ser assassinades. Em sembla una data molt important, per que a les dones ens estan matant per ser-ho, a l’any 2017 a España van matar a 99 dones, totes víctimes de la violència masclista, i en lo que portem de 2018 el llistat va per 77(actualitzada fa un mes), aquests números han de baixar a cero, per això aquest dia totes les dones hem de sortir al carrer i lluitar, no vam néixer dones per que ens matessin per ser-ho, ni una menys.”

Maria Aguado Moraleda 3r ESO
Candela Medina Rodríguez 2n ESO
Júlia Griset Pastallé 4t ESO
Daniel Ayllón Aranda 2n ESO
Berta Ribas López 1r ESO
Nora Rodríguez Navarro 2n ESO
Aina Bas Gómez 1r ESO
Anas Farrouh 2n ESO
Raul Maza 1r Batx
Jan Kessels 2n ESO

La millor resposta del mes de desembre queda atorgada a Berta Ribas López 1r ESO B:
“A la imatge es pot veure la jugadora del Barça, Clàudia Pina celebrant un gol amb la selecció espanyola. Perquè aquest mes li han donat dos guardons individuals, el de millor jugadora del Mundial i la Bota de Plata. En aquest mundial la selecció espanyola ha sigut campiona.”

Marta Amat Reganzón 1r ESO
Júlia Griset Pastallé 4t ESO
Marc Chacón Gutierrez 4t ESO
Anas Farrouh 2n ESO

ENHORABONA A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!