Francès

comunitat.gif Trobada amb els alumnes del Collège Champ d’Eymet

Avui hem fet una trobada entre els alumnes de francès de 3r d’ESO del nostre centre i els alumnes de la mateixa edat que estudien castellà al Collège Champ d’Eymet, a la regió de l’Aquitània, a França. La trobada ha estat un èxit, ens ho hem passat molt bé i hem practicat força el francès.

Sortint de l’Institut hem anat cap al Pont del Diable, a Martorell. Allà un grup d’alumnes nostres ha fet una petita explicació del pont als nois i noies francesos gràcies a tot allò que van aprendre quan el van estudiar a la matèria de socials de 2n d’ESO. Després hem anat a visitar les Caves Freixenet, on hem gaudit de valent amb els viratges del tren que creua les instal·lacions. A la tarda els alumnes francesos ens han ensenyat a jugar al bastún, una mena de baseball on la pilota es pica amb un pal semblant a una bitlla. Finalment hem anat al centre i n’hem visitat les instal·lacions. Hem acabat la visita al gimnàs, on el grup de hip hop ens ha fet una actuació brillant que ha agradat molt als francesos. Com que això ens ha obert la gana hem fet un petit berenar a la cantina on els alumnes han aprofitat per xerrar i conèixer-se una mica més.

Aquí us deixem unes imatges d’aquesta trobada.