DELF

Obtenció del títol DELF de francès

Informem a tots aquells alumnes de francès que tinguin intenció d’obtenir una titulació oficial en aquesta llengua que s’ha obert la inscripció per a la convocatòria de juny. Els alumnes interessats han de fer directament la inscripció des d’aquest enllaç de la pàgina web de l’Institut Français de Barcelone.

Recomanem als alumnes d’aquesta matèria presentar-se a les titulacions de manera progressiva per assegurar així l’adquisició dels continguts de cada nivell i la pràctica necessària per a realització d’aquestes proves amb èxit.

Els nivells proposats per curs són els següents:

Alumnes de 3r d’ESO  DELF Junior Nivell A1
 Alumnes de 4t d’ESO  DELF Junior Nivell A1 (debutants) – A2 (falsos debutants)
 Alumnes de 1r de Batxillerat  DELF Junior Nivell B1
  • Termini d’inscripció: de l’1 al 10 d’abril i del 22 al 25 d’abril
  • Informació sobre dates exàmens i cost de les proves aquí.