DELF Scolaire

Us informem que s'ha obert la convocatòria per realitzar les proves de DELF scolaire, convocades pel Departament d'Ensenyament per tal que els alumnes que cursen francès en un centre públic de secundària o batxillerat puguin optar a tenir una titulació oficial que acrediti en un futur el seu nivell de domini d'aquesta llengua.

Per optar a fer aquestes proves cal fer una presinscripció per mitjà de l'institut on estudia l'alume/a. Així, doncs, els alumnes que vulguin fer aquest examen han de comunicar-ho a la professora de francès del nostre centre abans de dilluns dia 26 de gener.

Recordem que el nivell aconsellat és el següent:

Alumnat de 3r i 4t d'ESO Nivell elemental A2
Alumnat de 1r de batxillerat Nivell independent B1

Més informació fent clic a Llegeix més… i en aquest enllaç.

Calendari del DELF scolaire

• 14 de gener – 28 de gener: preinscripció a les  proves DELF escolar
  • 4 de febrer – 10 de febrer: comunicació per part del Departament d'Ensenyament del nombre de places disponibles
  • 11 de febrer – 27 de febrer: període de matriculació