DELF

Diplôme d’études en langue française (DELF)

Seguint la línia iniciada ja l’any passat pel Centre de promoure la presentació d’alumnes a les proves oficials de francès per a l’obtenció del DELF, enguany un total de dotze alumnes entre 4t d’ESO i 1r de batxillerat van realitzar aquestes proves durant el mes d’abril. En aquest sentit, estem contents de poder comunicar que tots aquests alumnes han estat admesos amb notes molt satisfactòries, fet que els permetrà poder acreditar el seu nivell de francès amb un títol oficial quan hagin de cumplimentar el seu CV.

Enhorabona nois i noies! Aquesta és la recompensa al vostre esforç i a la vostra constància. Esperem que això us motivi a mantenir l’interès en l’estudi d’aquesta llengua.