DELF

Diplôme d’études en langue française (DELF)

Des del Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut Castellbisbal tenim com a un dels objectius establerts potenciar que els alumnes tinguin en acabar la seva estada al centre una titulació oficial que acrediti el nivell de llengua assolit durant els estudis. Per això preparem els alumnes per tal que puguin assolir aquest nivell i els animen a presentar-se a les corresponents titulacions. Els alumnes que cursen la segona llengua estrangera opten així a tenir una doble titulació, en anglès i, en aquest cas, en francès, que de ben segur podran aprofitar posivitament en el seu itinerari acadèmic o professional posterior.

Enguany dos alumnes han escollit presentar-se a les proves del DELF, i els dos han estat admesos amb molt bons resultats. Volem, doncs, fer arribar la nostra enhorabona a l’Àlex Lasala i la Cèlia Oliver per haver obtingut el graus DELF A2 i DELF B1 respectivament i animem els altres alumnes de francès a seguir aquesta iniciativa.