Convocatòria vaga

Convocatòria de vaga 8 de juny.

COMUNICAT A LES FAMÍLIES

Benvolguts pares,

Com vostès ja deuen saber pels mitjans de comunicació, els principals sindicats han convocat de forma unitària una vaga general de funcionaris i empleats públics per al proper dimarts, 8 de juny de 2010.

Reunits en assemblea, un nombre considerable de professors i professores del nostre Institut ha decidit adherir-se a la vaga i per tant, els comuniquem que durant aquesta jornada el centre estarà obert i el servei de menjador escolar funcionarà amb normalitat, però que no es poden garantir les classes ni cap activitat docent. Els alumnes que vinguin al centre podran estar a les aules o a la biblioteca estudiant, o bé al pati, dins de l’horari habitual.

Els agraïm molt la seva comprensió i restem a la seva disposició per aclarir qualsevol dubte o consulta.

Aprofito l’avinentesa per saludar-los ben cordialment.

Anna López Casado

Castellbisbal, 3 de juny de 2010