Convocatòria B1

Convocatòria ordinària proves d’anglès B1 (o Nivell Intermedi)
del Marc Europeu Comú de Referència a les EOI

Un dels nostres reptes al centre és la potenciació de les llengües estrangeres. Amb aquesta finalitat impulsem cada any l’obtenció de títols oficials que reconeguin el seu coneixement. Molts alumnes s’hi presenten i obtenen bons resultats. Per tant, un any més, es recomana a tots els alumnes de 1r Batxillerat (i de 4t d’ESO amb bones notes d’anglès) a presentar-se a la prova. És essencial avui en dia tenir aques títol.

La inscripció s’ha de fer via telemàtica puntualment el 24 de febrer a les 9h a l'enllaç següent. L’examen serà el 5 de juny a la tarda. No fer-la puntualment suposa la pràctica pérdua de possibilitats de triar lloc per fer-la o no tenir-ne cap.

A 2n de Batxillerat podran optar al B2 el mes de febrer, però és important tenir pràctica d’aquest tipus molt específic d’examen i començar pel B1.

Patricia Martínez
Cap de Departament d’Idiomes