Contrasenyes

Contrasenyes d’accés a la intranet

Si sou alumnes i voleu accedir a la intranet, però encara no en teniu la clau d’accés, feu clic a Notícia completa per saber quan i com se us lliurarà.

La contrasenya per accedir a la intranet es lliurarà als alumnes en tornar de vacances de Setmana Santa per mitjà de la tutoria.

El formulari Recuperació de contrasenyes no és un formulari per sol·lictar la contrasenya per primera vegada, sinó per demanar-ne un duplicat en cas de pèrdua.

Així, doncs, els alumnes que encara no disposeu d’aquesta contrasenya haureu d’esperar que se us entregui a classe.