Concurs postals

comunitat.gifConcurs de postals de Nadal

Nova edició del concurs de postals i poemes de Nadal. Si us agrada dibuixar o escriure, si sou creatius i teniu ganes de mostrar allò que sabeu fer, no deixeu de participar-hi. Amb la postal guanyadora felicitarem el Nadal a tota la comunitat educativa del nostre institut.

Animeu-vos a prendre part en aquest concurs! En podreu llegir les bases fent clic a la notícia completa.

Data límit de lliurament: dilluns 22 de novembre

Enviament de treballs per mitjà del formulari "Concurs de Nadal", amb la contrasenya de la intranet

arbre.jpg

BASES DEL CONCURS DE DIBUIX DE “POSTALS DE NADAL DE L’INSTITUT”
Curs 2010 – 2011

Característiques tècniques

• Podran participar tots els alumnes matriculats a l’Institut Castellbisbal, i es podran presentar tants dibuixos, textos i/o animacions com es vulgui per alumne/a.
  • Els dibuixos, animacions i/o textos presentats han de ser sempre absolutament originals i propis de l’alumne/a que figuri com a autor/a.

Dibuix

• El dibuix es presentarà sobre una làmina de dibuix, de mida DIN A4, amb tinta, carbó, ceres, aquarel·la o qualsevol altra tècnica.
  • El nombre de colors és lliure. Cal tenir en compte que la cartolina del fons serà blanca. És aconsellable, per raons d’edició, que els contorns siguin en color negre.
  • La làmina portarà a la part del darrera  un títol identificador del dibuix.
  • Es rebutjaran tots els dibuixos en fulls doblats, bruts o trencats, així com aquells que es sospiti que poden ser plagiats.

• El text ha de ser redactat en llengua catalana.
  • El text pot ser un poema (d’un màxim de 6 versos) o bé un text en prosa d’unes quatre o cinc línies aproximadament.
  • S’ haurà de presentar en un document amb una de les següents extensions: .doc, .pdf o  .odt. En cap cas es podrà entregar en .docx.

Animació

• L’animació es presentarà en un document digital amb format .gif.
  • En cap cas podrà superar els 10 Megabytes.
  • En cas de contenir text, aquest haurà de ser en llengua catalana.

Presentació dels dibuixos

• El termini de presentació d’originals acaba el 19 de novembre.
  • La presentació es farà dins d’un sobre gran tancat, que no tindrà cap signe exterior que pugui identificar el seu autor. Només portarà escrit a la part del davant “Concurs de postals”.
  • Dins del sobre també hi anirà un altre sobre més petit, també tancat, que portarà escrit a la part del davant el títol del dibuix, i cap altre signe significatiu. Dins del sobre petit hi haurà el nom complet de l’autor, el curs i el grup i l’edat.
  • El lliurament dels sobres amb els originals es farà a la consergeria del centre, que estaran en custòdia a la direcció del centre.

Presentació dels textos i/o animacions

• El termini de presentació d’originals acaba el 19 de novembre.
  • La presentació es farà mitjançat el formulari que trobareu a la intranet amb aquesta finalitat.