Concurs de postals de Nadal

Com cada any en aquestes dates el Centre organitza el concurs de postals i poemes de Nadal. Si us agrada dibuixar o escriure, si sou creatius i teniu ganes de mostrar allò que sabeu fer, no deixeu de participar-hi. Amb la postal guanyadora felicitarem el Nadal a tota la comunitat educativa del nostre institut.

Animeu-vos a prendre part en aquest concurs! En podreu llegir les bases fent clic a la notícia completa.

Data límit de lliurament: divendres 20 de novembre

BASES DEL CONCURS DE DIBUIX DE “POSTALS DE NADAL DE L’INSTITUT”

Característiques tècniques

1. Podran participar tots els alumnes matriculats a l’IES Castellbisbal, i es podran presentar tants dibuixos i/o textos com es vulgui per l’alumne/a

2. Els dibuixos i/o textos presentats han de ser sempre absolutament  originals  i propis de l’alumne/a que figuri com autor/a.

DIBUIX

1. El dibuix es presentarà sobre una làmina de dibuix, tamany DIN A4, amb tinta, carbó, ceres, aquarel·la o qualsevol altra tècnica.

2. El nombre de colors és lliure. Cal tenir en compte que la cartolina del fons serà blanca. És aconsellable, per raons d’edició, que els contorns siguin en color negre.

3. La làmina portarà a la part del darrera  un títol identificatiu del dibuix.

4. Es rebutjaran tots els dibuixos en fulls doblats, bruts o trencats, així com aquells  que es sospiti que poden ser una còpia.

TEXT

1. El text ha de ser redactat en llengua catalana

2. El text pot ser un poema (d’un màxim de sis versos) o bé un text en prosa d’unes quatre o cinc línies aproximadament.

Presentació dels originals

1. El termini de presentació d’originals serà el divendres 20 de novembre de 2009.

2. La presentació es farà dins d’un sobre gran tancat, que no tindrà cap signe exterior que pugui identificar al seu autor o autora. Només portarà escrita a la part del davant les paraules: “Concurs de postals 2009”.

3. Dins del sobre també hi anirà un altre sobre més petit, també tancat, que portarà escrit a la part del davant el títol del dibuix, i cap altre signe significatiu. Dins del sobre petit hi haurà una nota amb el nom complet de l’autor o autora, el curs i el grup, i l’edat.

4. El lliurament dels sobres amb els originals es farà a la consergeria del centre, que els donarà en custòdia a la direcció.

IES CASTELLBISBAL