Concurs d’aparadors

Demà dia 19 de març i fins al 2 d’abril donem el tret de sortida al Concurs d’Aparadors de Castellbisbal 2022!

Durant les darreres setmanes l’alumnat del PFI ha estat ideant, dissenyant i executant la decoració de diversos aparadors de sis comerços de Castellbisbal pertanyents a BISCA (Unió de Botiguers i Botigueres de Castellbisbal).

La idea és que totes les persones pugueu anar-los a veure, valorar-los i posar-los nota a unes butlletes i urnes que trobareu a l’interior dels comerços (si hi voleu consumir, millor que millor!).

El dia 8 d’abril celebrarem l’entrega de premis a l’aparador més votat. A més, entre totes les persones participants en la votació es sortejarà un lot de productes dels comerços en qüestió valorat en més de 250€!

Us agrairíem que col·laboréssiu en aquesta iniciativa ja que d’una banda suposa la visibilització del col·lectiu PFI al poble i d’altra banda pensem que pot contribuir al procés d’apoderament d’aquest alumnat.

Els aparadors decorats els podreu trobar a:

• Frankfurt CB (Av/ Pau Casals, 33)
  • Centre d’estètica Opal (C/Pi i Margall, 40)
  • Carnisseria Rovira “Cal Quinto” (C/Major, 54)
  • Ferreteria Industrial A. Esquerda SL (C/Major, 29-31)
  • Medicina Estètica NG (Pl. Lluís Companys, 1, Local 2)
  • Fleca Degustació Pica i Pa (Av/Antoni Gaudí, 31)

Esperem la vostra col·laboració, aneu a mirar els aparadors i voteu!

Més informació aquí