CONCURS D’APARADORS – PFI

PROJECTE CONCURS D’APARADORS DELS COMERÇOS DE CASTELLBISBAL

Durant aquest primer trimestre l’alumnat del Programa de Formació i Inserció (PFI) d’auxiliar de comerç i atenció al públic de l’Institut ha estat treballant en la segona edició del projecte concurs d’aparadors dels comerços de Castellbisbal.

El projecte, ja consolidat, ha comptat novament amb la col·laboració de comerços interessats del municipi i amb el suport de l’Ajuntament de Castellbisbal i l’Associació de comerciants.

Enguany els comerços participants al projecte són:

Òptica Castellbisbal, Perruqueria Castro, Ecomputer, Ferreteria Roure Juni, Perruqueria Canina Barbuditos, Zona Outlet i Calçats Nins.

Un cop han estat muntats els aparadors, tothom que vulgui, podrà participar del 4 al 14 de desembre visitant els comerços i votant l’aparador que més li hagi agradat.

A cada comerç hi podreu trobar una urna i el/la comerciant us facilitarà la butlleta per fer efectiva la votació. Cal recordar que es poden votar tots els comerços però una sola vegada i, s’avalua l’originalitat, l’elaboració i l’esperit nadalenc.

Una vegada finalitzades les votacions es procedirà, com el curs passat, a realitzar un sorteig entre tots els votants i el guanyador serà obsequiat amb una panera a càrrec dels comerços participants.

L’acte de cloenda tindrà lloc el proper divendres 18 de desembre a les 20:30h a l’auditori del municipi.

L’equip docent vol agrair la col·laboració al projecte de la professora d’educació visual i plàstica i dibuix tècnic Maria José Vigueras, l’ex-professor Joan Vallès, el professor de tecnologia José Antonio Pérez i, especialment, la col·laboració de Susana Freije, tallerista del centre, qui s’ha encarregat de la formació teòrica-pràctica dels alumnes i del muntatge dels aparadors.

Podeu consultar imatges del projecte i muntatge dels aparadors a:

Pàgina de Facebook del PFI

Twitter PFI