Comenius

noticia.gifL’Institut Castellbisbal pren part al projecte Comenius

L’Institut Castellbisbal ha estat acceptat per prendre part al projecte Comenius convocat dins el marc de la Unió Europea per afovorir el treball interdisplinar i col·laboratiu entre alumnes de diferents països, i potenciar així l’aprenentatge i l’ús de llengües estrangeres.

Per aquest motiu fa uns dies una professora del Departament d’idiomes del nostre institut va viatjar a Alemanya a una trobada de coordinadors d’aquest projecte. L’escola amfitriona de l’esdeveniment va ser la Gewerbliche Schüle Sigmaringen, un institut d’un alt nivell de formació tecnològica ubicat a la província de Hohenzöllern-Sigmaringen.

A aquesta reunió van assistir representants dels dotze països que hi participen, i s’hi va establir tant un calendari de visites d’alumnes com de temes que es treballaran al llarg de dos anys. Això comporta una oportunitat fantàstica per als nostres alumnes de treballar en un espai més ampli i en un entorn plurilingüe. Us anirem informant.

Més informació: http://europesland.wordpress.com/

comenius1.jpg