Comenius

Trip to Sigmaringen, Germany

In short some of our 2nd Batxillerat students will travel to Sigmaringen to take part in an international meeting. It’s part of the set of exchanges designed in our current Comenius project Europe’s land.

Els alumnes es quedaran amb famílies alemanyes i passaran el dia a l’escola Bertha Benz Schule fent diferents activitats acadèmiques i culturals. Es tracta d’una escola molt gran especialitzada en la branca tecnològica. A les tardes es farà alguna activitat en grup, i d’altres, variades amb les famílies.

Con esta escuela nos hemos encontrado ya en numerosas ocasiones. Ésta es una más muestra del vínculo que nos une, cada vez más fuerte. Esperamos en breve poder presentar un proyecto de intercambio estable con ellos, lo que sin duda mejorará nuestro nivel de inglés e incentivará a los alumnos a aprender otras lenguas extranjeras.

Patricia Martínez
Coordinadora del projecte