Comenius

Comenius day 1

Avui ha sigut el primer dia d’escola dels nostres convidats. Només entrar a l’escola els hem donat una forta benvinguda i els alumnes dels diferents països han fet una activitat per poder conèixer-se entre ells.

Después del primer patio nuestros visitantes del proyecto Comenius han ido al ayuntamiento para asistir a una presentación de Castellbisbal. Luego han tomado un pequeño almuerzo.

At the last two hours of the day the foreigners went to a town tour here in Castellbisbal with some of the Comenius host students, so they guided them through Castellbisbal.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *