Comenius

noticia.gifProjecte Comenius

Primer viatge d’alumnes de l’Institut al Regne Unit

La setmana passada va tenir lloc una reunió amb els pares i mares dels alumnes seleccionats per viatjar representant el nostre institut al projecte Comenius en què estem treballant.

El primer viatge serà del 2 al 8 de desembre i la conferència serà a The Purbeck School, a la localitat de Wareham, Regne Unit. La pàgina web d’aquest centre recull la notícia d’aquesta trobada. En aquest primer viatge hi aniran deu alumnes de 1r de Batxillerat i 4t d’ESO, el nom dels quals teniu en aquesta llista juntament amb el nom dels alumnes que participaran en la resta de viatges.

Feu clic a Notícia completa per veure la presentació amb la informació dels països que hi participen, les seves escoles i quines visitarem.