Comenius

Viatge del projecte Comenius a Holanda

Hi everybody! We’re having so much fun here in the Netherlands.
On tuesday we visited some flower companies near Noordwijk and we interviewed them. We went there by bike and we took lots of pictures in the fields full of flowers. It’s so beautiful!!!

Ahir vam anar a Amsterdam i el primer que vam fer va ser visitar el Rijks Museum per veure obres de Rembrand, Vermeer i Van Gogh. Després vam fer un tour pels llocs més emblemàtics: Dam Square, Red Light District… Finalment vam agafar un vaixell i vam veure la ciutat des dels canals.

Hoy prepararemos las presentaciones de las entrevistas a las empresas de flores y esta tarde haremos una presentación delante de alumnos, famílias y profesores. Para finalizar, transformaremos el instituto en un restaurante y haremos una cena de despedida!

We arrived in Amsterdam yesterday at 9.30 am and it
was raining! We met our host families and they took us to their houses.
We were surprised because we had never seen so many flowers.

Después de comer nos reunimos todos de nuevo para hacer un viaje por los canales de la ciudad en yate.

Avui hem fet activitats a la platja: surf, rafting, volei… i tot i que l’aigua estava congelada, encara som vius!

Aquesta setmana marxen a Holanda un grup d’alumnes de 1r Batxillerat a participar a l’última trobada Comenius d’aquest projecte. Els desitgem que gaudeixin d’aquesta experiència única i que estableixin lligams amb els alumnes de la resta de països.

Visitaran l’escola Teylingen College Iokatie Leeuwenhorst, situada a la localitat de Noordwijkerhout. Podeu visitar la web de la trobada a Facebook. Nosaltres intentarem també mantenir-vos informats

Nosaltres continuem treballant per dissenyar un nou projecte, ara anomenat Erasmus+, per continuar la relació d’intercanvis amb aquests països amb els quals hem empatitzat tan bé.

Patricia Martínez
Coordinadora del projecte