Bosses liles

Des de la Comissió de Coeducació, la Coco, celebrem i agraïm la col·laboració del nostre alumnat amb les seves aportacions més artístiques a les nostres bosses liles de la biblioteca. Com molts de vosaltres ja sabeu, aquestes bosses faciliten el transport i cuiden i protegeixen els llibres de la Coco que els i les alumnes s’emporten cada setmana a casa a partir de les propostes a les classes de Lectura.
Aquí us deixem les últimes bosses creades per la Irene Aguilera i la Kheyla Piqué de 4rt ESO. Cadascuna d’ella són petites obres d’art absolutament úniques! Moltes gràcies noies!

Irene Aguilera Itziar Carrillo Kheila Piqué Natalia Carbajo Natalia Dueñas