Beca Canadà

La Mireia Muñoz farà les maletes!

Estem d’enhorabona! La Mireia Muñoz, de 4tB, ha guanyat enguany una beca de la Fundació Amancio Ortega per cursar primer de batxillerat al Canadà. La Mireia viurà amb una família canedenca i assistarà a un institut públic, on podrà escollir les classes que més li interessin, a més de participar en les activitats extraescolars.

Per accedir a la beca, la Mireia ha passat per un procés de selecció força llarg i dur, que incluïa les seves notes finals i d’anglès de 3r, un examen escrit d’anglès, i una entrevista per Skype. Aprofitem per felicitar a tots que han intentat aconseguir aquesta beca, i els animem a seguir lluitant per a oportunitats així en el futur!

La seva familia, les amigues i el professorat la trobarem molt a faltar el curs que ve, però ens omple de felicitat que tingui aquesta oportunitat única per conèixer una altra cultura i una altra llengua. Felicitats Mireia! And stay warm!  I prova el xarop d’auró o “maple syrup”- és boníssim!