Autors

noticia.gifL’escriptor Francesc Miralles visita l’Institut

L’escriptor de nombrosos llibres per a adolescents i guanyador de diversos premis de literatura juvenil Francesc Miralles ve convidat a l’Institut per parlar amb els alumnes de 4t d’ESO sobre el seu llibre La vida es una suave quemadura, una de les lectures que els alumnes de 4t han treballat durant aquest curs.

Francesc Miralles ens va parlar sobre les seves fonts d’inspiració a l’hora d’escriure el llibre i  sobre el mètode de treball que va seguir per redactar-lo. En aquest sentit va destacar la influència del seu bagatge com a viatger en la seva obra.

En acabar la xerrada l’autor de La vida es una suave quemadura va signar dedicatòries als alumnes.

miralles1.png miralles2.png