Atrapallibres

Alumnes de l’IES prenen part a l’Atrapallibres

Alumnes de 1r d’ESO del nostre institut han format part del jurat del 4t premi de literatura infantil Atrapallibres. En haver estat el llibre votat per ells un dels llibres guanyadors, ahir van assistir a l’acte de lliurament dels premis a la biblioteca Jaume Fuster, a Barcelona.

Aquí teniu el vídeo informatiu que ahir mateix es va emetre a l’Infok del Canal 33, i fent clic a notícia completa trobareu la crònica que ha escrit en Joel López, un dels alumnes participants.

A veure si hi reconeixeu els nostre alumnes!

El dia 6 de maig de 2009 els alumnes de 1r d’ESO que vam triar l’opció de llegir els llibres del concurs Atrapallibres vam anar a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona.

En primer lloc es va fer el lliurament de premis als autors dels llibres guanyadors. De la nostra edat el llibre més votat va ser Ales de foc, de Laura Gallego.

Després, a tots els participants que vam anar al lliurament de premis, ens van donar un diploma agraint-nos la participació. I per últim, hi va haver un espectacle de màgia, en el qual van prendre part dos alumnes del nostre centre.

Al concurs van participar uns 6.000 nois i noies de diferents escoles de tot Catalunya.

Joel López

1r F