Anglès: auxiliar de conversa

English after lunch

Benvolgudes famílies,

Finalment s’inicien les sessions d’anglès amb el Mark Jones, el nostre auxiliar de conversa. Un cop gestionat el volum d’alumnes que s’han inscrit en els diferents dies de la setmana, avui dilluns 1 de febrer a les 15.30 h comença aquesta nova activitat.

Es portarà a terme tots els dies de la setmana i tindrà una durada d’una hora (15.30 a 16.30). Els alumnes i famílies rebran confirmació del dia assignat.

Per a qualsevol qüestió no dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres (institutcastellbisbal@xtec.cat).