Agraïment AMPA

comunitat.gif L’AMPA de l’Institut Castellbisbal fa donació al centre de dos lots de llibres

Els professors del centre, i especialment el departament de llengües, volem manifestar el nostre agraïment a l’AMPA de l’Institut Castellbisbal amb motiu de la donació que aquesta ha realitzat de dos lots de llibres que passaran a engrossir el fons de les biblioteques d’aula que els alumnes tenen a la seva disposició al centre.

Ja fa temps que des del departament de llengües hem situat la pràctica de la lectura com un dels eixos fonamentals en les nostres matèries. Creiem que es tracta d’una activitat que ens ofereix la possibilitat de descobrir mons nous i ens forneix amb un àmbit de reflexió i d’expressió dels sentiments que és essencial en la nostra construcció com a individus. Considerem, per tant, que totes aquelles activitats que potencien el gust per la lectura tenen una importància cabdal per tal que l’alumne pugui desplegar al màxim les seves capacitats comunicatives i de comprensió del món que li hauran de permetre desenvolupar-se de manera autònoma i crítica en el futur.

Ens congratulem, per tant, del suport que hem rebut per part dels representants del l’AMPA i volem reiterar la nostra satisfacció i la nostra gratitud cap a ells.

Rebeu una forta abraçada.

Professors de l’Institut Castellbisbal